Bioenergoterapia w moim życiu

Mając 24 lata po raz pierwszy usłyszałam to pojęcie i szczerze mówiąc pomyślałam sobie, że to jakieś wariactwo. Jako młoda, zakochana dziewczyna nie przypuszczałam, że kiedyś trafię do bioenergoterapeuty a już tym bardziej, że sama pójdę tą drogą. Całe życie czegoś poszukiwałam, odczuwałam niedosyt wiedzy o Bogu. To co mówił mi kościół kłóciło się ze mną gdzieś w środku. Osobiste doświadczenia sprawiły, że odeszłam. 

Zrozumiałam, że Bóg jest Jeden dlatego nie szukam żadnej religii. Bóg - Ojciec - cudowny, kochający bezgranicznie, wypełniający cały ten Świat wielką miłością. Jest wszędzie obecny nie tylko w wybranych punktach na Ziemi ale wszędzie, ponieważ to Jego dzieło. Jeszcze mój ukochany od dziecka Jezus... nagle Jego słowa "Miłuj bliźniego jak siebie samego" stały się tak klarowne i oczywiste. Wybacz i pokochaj najpierw siebie, bo tylko mając miłość w sobie możesz ją dać innym. 

Zaczęłam uczyć się wahadełkować i odczytywać na skalach. To są moje narzędzia pracy dzięki którym mogę sprawdzić stany chorobowe i postęp działania. 


To do czego dążę od kilku lat to uzdrawianie duchowe, które jest ciągle energetycznym ale sterowane przez pasma duchowe. Poziom takiego uzdrawiania zależy od stopnia ludzkiej doskonałości. Czystość w myśli, słowie i czynie, pokochanie i wybaczenie sobie, i innym sprawia, że gruntujemy się na pewnych poziomach i wymiarach. Stajemy się opanowani, mamy swoją wypracowaną harmonię i równowagę wewnętrzną. To wydaje się bardzo proste ale uwierzcie mi wymaga wiele pracy z samym sobą. Zmiany sposobu zachowania, kultury wypowiedzi, panowania nad negatywnymi myślami, emocjami. Dbania o siebie energetycznie pamiętając o modlitwie lub medytacji rano i wieczorem, oraz o oczyszczaniu. Niestety uzdrowicielem duchowym nie jestem ale każde działanie oddaję Siłom Duchowym Dobra, Miłości, Światłości. Mam wówczas pewność, że zrobiłam wszystko co w mojej mocy by pomóc drugiemu człowiekowi.

Przygoda z rozwojem duchowym trwa .... i będzie do końca moich dni... by wspiąć się na wyżyny swoich możliwości i wygrać Życie :)